No stress,, no press!

Det kommer bli en bra dag idag!

Har sovit som en liten gris, förutom vid tre då jag var uppe och
matade katten som skrek och hade sig!
Alltid skönt att kunna somna om, man måste tänka positivt!

Totte sprang iväg till jobbet tidigt.
Han jobbar dubbelpass idag.
Tretton timmar. Det är ju inte mänskligt!

Vaknade av att det damp ner ett sms från Jessica; skvaller!
Så jag ringde upp och pratade lite med henne!
Hon hade träffat en gammal kompis till mig på en fest igår.
Ja, världen är liten, speciellt i Göteborg!

Idag är min dag!
Inget planerat!

Jo, jag ska hänga upp balkongbordet som vi fått av Tottes föräldrar.
Det är mycket nu!




Kommentarer
Postat av: bejlin

hehe. Jag gillar den serien :P

2009-05-10 @ 18:40:39
URL: http://bejlin.blogg.se/
Postat av: elin

kul att nån sov i natt i allafall :)

2009-05-10 @ 18:41:16
URL: http://elinarnehed.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0