Oh my god va kasst!

Idag har jag fått känna på hur det är att vara utanför den lagoma svensken.

Jag valde imorse att ta på mig en regnbågsfärgad sjal och mina rosa
converse för att visa att jag stöttar HBT-Festivalen som är i full
gång här i Göteborg nu.

Folk tittade, och jag kände hur de undrade om jag var gay eller inte.
Är det så det känns?
Sverige kanske inte alls är så positiva som jag har trott.
Man kan ju aldrig veta om man inte varit med om det själv.
Men jag trippade stolt vidare vid Kungsportsplatsen.

Hemskt att vi packar in folk i fack...

Har spenderat kvällen framför semifinalen i Eurovisions Festivalen,
det fanns verkligen inget annat att titta på.
Programledarna var ju helt hysteriska!
Den manlige limmade som satan på den kvinnliga, man märkte
att hon inte gillade det. Ibland filmade de dem när de inte visste och
då såg hon inte så jäkla glad ut.
Jag bara väntade på att hon skulle dra av honom den enormt
fluffiga tupén och dissa av honom.

Det är ett skämt att det finns så många dååååliga artister i Europa.

Som tur är ska de byta programledare till den stora finalen.
Jag hejar på Norge eller Ukraina!
(Och självklart Sverige fastän låten är rätt kass!)

Imorgon är både Totte och jag lediga!
WOW!
Vi har en helt ledig dag tillsammans!
Vi ska hem till hans gammelfaster Berit och fika, det ska bli kul,
Berit är som en extra mormor för Totte och hon är skön!

Natti natti!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0