regnig onsdag

Det blev en snabbvisit hemma hos mor.
Hon visade mig hur man gjorde en god coleslaw och lånade ut några
bra böcker, bla en av Kajsa Ingemarsson.

Nu har jag suttit och surfat runt angående det stundande Eu-valet och
jag har nog kommit fram till vad jag ska rösta på och vem jag vill skicka.
Det låter kanske fånigt, men jag tänker skicka en tjej som inte är för gammal.
Jag tror vi behöver lite kvinnligt ungt blod bland alla gamla gubbiga stofiler.
Visst, det är bra med erfarenhet, men jag tror att vi yngre tänker på ett
helt annat sätt än vad de äldre gör.
Vi är uppvuxna med Eu och ser det inte som något främmande.

Jag har ett mission idag (förutom disken);
att försöka koppla in scannern!

Klarar jag detta lovar jag att det kommer bli många fler roliga
bilder här på bloggen!
Men jag kan inte lova nåt, är ju inte så haj på datorer!
Har nån strålning i kroppen som gör att datorer knasar sig.
Det är ju inte för inte jag har vart hej och tjenis med killarna och
tjejerna på datasupporten på Nilson!
Men nu är jag ju "bara" extra så jag ringer inte lika ofta till dem!
De saknar nog mig tror jag... eller inte, ringer och stör i lunchen!

Totte jobbar kväll idag, trist.
Men vi börjar bli vana vid att jobba om varandra, det är livet.

Scannern väntar,, uppdateringar om arbetet kommer...

Önska mig lycka till!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0