Slapparsöndag

Vilken slapparsöndag vi har haft med film och hämtmat!
Jag stekte en omelett till frukost och efter det har vi bara tagit
det piano.

Jag färgade håret förut, oj vad mina toppar är slitna,
det blev väl okej men jag tror att det är en god idé
att besöka frisören Sören nästa månad.
Tog ju ur mitt löshår för en vecka sen, det sliter rätt mycket
på det egna håret med sånt!
Illa illa!

Linda och Jan var snabba med att skaffa en ny katt.
Han heter Odin och fräser på Micha.
De valde att jobba snabbt för att det inte skulle bli så tomt
för barnen och hunden, men de valde en katt
som inte liknar Morris det minsta.
Han är fyra år och riktigt söt.


Odin är ny hos familjen Algsten

Jag vill också ha en pisse till, men Totte säger nej.
Försökte leka lite med en papperstuss på snöre med henne.
Jag kan ju säga att hon helst ligger ner och leker lite tafatt,
hur tråkig som helst!

Soffan skriker igen, repris på Babben & Co!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0