städdag!

Nu är det mycket mycket fint hemma.
jag har fejjat och donat!

Totte planterade lite i balkonglådorna och jag skrubbade bort all mossa!


Balkongen var visst vit under all skit!



Se så fint det blev, nu gäller det bara att dutta över de ställena där
färgen har ramlat av! Men det går ju på en handvändning!

Nästa projekt blir nya tapeter i sovrummet!

Nu ska jag rusa, ska träffa Johanna, en gammal kompis, på ett fik i stan.
Vi har inte träffats på åtta år.
Syrran blev ihop med hennes bror när vi var tretton och sen gick vi i parallellklass.
När syrran och brorsan gjorde slut tappade vi kontakten efter studenten.
Men nu är vi back on track!

Det är så kul att bo i Göteborg, för man träffar folk man inte sett på evigheter!

Dags att kila!

ps: Totte hälsar att han är ett svin som inte har hjälp till så mycket idag! ds


Kommentarer
Postat av: Johanna killens syster

Hälsar att Totte är ett svin, fast väldigt sött svin! När är det invigning på balkongen? Kram

2009-05-06 @ 18:39:17
Postat av: Ankie

Vad fint ni gjort på balkongen. Vet att Totte gjort mest eftersom du satt och pratade med mig i telefon när han slet. /kram

2009-05-07 @ 11:02:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0