Stolen sitter fast...

Det är så himla roligt att sitta och greja med bloggen.
Man ser inte så stor skillnad, men jag ser den.
Detta kanske är dagens motsvarighet till förr i tiden då
man höll på med broderi på syjuntor.

Totte kom hem för tidigt, han bara skrattade åt mig och sa att
det var okej om jag satte mig vid datorn när jag såg påkommen ut!
Det säger han bara för att han vill ha Tv:n för sig själv.

Jag har ju egentligen inte så mycket att skriva om eftersom jag
inte har gjort nåt idag...

Ahh, jo en sak.
Haha!
Jag var tidigare med i ett band som inte blev riktigt som jag hade tänkt mig.
Jag tror att skivbolaget drivs av gubbsjuka män.
(Sorry Anders, du är ju det, det vet vi ju redan, men du är okej! ♥ )
En av artisterna har just haft realesefest och hon stod på
scenen i en högt skuren paljettbaddräkt!
Det var inte så snyggt.
Stackars henne.
Hon visade mer än vad hon dolde, och där försvann mystiken och alla
hennes chanser att någon tar henne för mer än en slitzartist.
Jag får skriva så här, för jag vet vad jag snackar om.
Det var nämligen därför jag tog beslutet att hoppa av mitt band.
Jag kunde inte stå för det vi hade blivit!
Men det var riktigt roligt innan det ballade ur!

Men det är en hård bransch, speciellt för en tjej som har drömmar
och tror att det är början på nåt annat.
Jag vet!

Nu börjar arbetet med att få loss datastolen från röven.
Stämjärn någon?

Natti natti!


Från tiden då det begav sig. Innan gubbsjukan tog över!


Kommentarer
Postat av: Johanna Ålander

Kan fortfarande inte komma över att du har varit med i Slitz!... ;)

2009-05-11 @ 18:00:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0