Top Gun och svett

Va kul att Malena gick vidare.
Jag kollade i slutet, det var ju desperate ikväll,
ingen Schlager går före det!

Innan har jag vart med Jocke och tränat styrketräning.
Riktigt kul att ha någon att "tävla" emot.
Han pressade sig själv och tog 500 (!!!!) kg i benpress...
I'm impressed!
Jag tror dock inte att de andra gymbesökarna tyckte vi var
riktigt lika roliga när vi jämförde en benmaskin
med ett krigsplan i Top Gun och sköt lite runt i lokalen.
Men vi hade iallafall kul, snusandes och skrattande bland alla
uppumpade träningsfreak.
Jag är rätt pumpad jag med nu, eller deffad kanske det heter!

Nu har jag precis kommit ur duschen och glider runt på
min stol av all bodylotion.
Det känns lite som Liseberg,,, jag är lättroad.

Har vart en sväng på Ikea idag, alltid lika kul!
Hade presentkort där som jag fick av morfar i julas,
det roliga är att det blev så billigt så jag har fortfarande kvar det!
Vi köpte lite krimskrams och hittade en lackhylla i ek på fynd;
59 spänn.. som hittat!

Det känns som vi börjar få ett hem.
Ny soffa och matta till vardagsrummet och lite mer på
väggarna så är vi klara!
Vi har rätt lika smak... faktiskt, det trodde jag inte först men
ibland chockerar han mig med förslag som är lite skumma.
I somras hittade han en plasttrasmatta från 60-talet på loppis.
Den var skrikorange och ligger nu på vinden!

Nu ska jag glida av stolen och ner i sängen, jobb imorgon!




Kommentarer
Postat av: Jocke

I´m maverick, du får vara goose..... eller kanske instruktören charlie?! ;-)

2009-05-13 @ 12:57:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0