Karolina har blivit mamma och Henrik pappa!!!!! :-)

Det kom allt en liten tår av glädje när meddelandet damp ner:

" Kl. 03.21 idag den 27:e maj kom vår
fantastiska son till världen.
49 cm lång och med en vikt på 2950 g.
Kram från hans mor och far."

Karolina och Henrik har blivit föräldrar, och han kom en dag för
tidigt, snabb i svängarna alltså!

Tyvärr är jag så oteknisk att jag inte får in bilden hon skickade.
Det är väl Henrik som har messat på nåt avancerat sätt med sin mac.

Ja, det är allt bra härligt att livet går framåt.
Jag har känt Karolina sen 2002 då vi gick i samma klass på
Kulturama. Vi hittade varandra efter en fest i Kista.
Hon skulle sova hos mig, och jag, lantlolla som jag var, trodde hon skulle
hoppa på mig i natten. Hon bara skojade.
Men det var början på en vänskap, och nu får jag vara med om
att hon blir mamma. Det är stort.
Önksar att jag vore närmare!

Ikväll har vi haft fotbollskväll.
Det var faktiskt kul!
Jessica, Jonas och Tenga var hemma och vi skrek ikapp till
TV:n. Barcelona vann Uefa och jag hejade på dem, mest för att Totte
gör det och jag vill ju stötta, och par ska ju alltid ha samma åsikter!
Vi åt Carbonara och panacotta.
Gött!

Nu är det dags att nana kudden!

Karolina och Henrik;
Grattis till er lilla klimp!
Jag tänker på er och är så glad!
Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0