kass, men fullt upp

Gud, jag är verkligen skitkass på att skriva regelbundet.
Men nu är jag här igen,,, tralalaaaa!!!

Jag sysselsätter mig för fullt, hinner inte ens med min disk.
Det är ju otroligt trist, hehe.
Har legat i feber i två dagar nu, men känner mig bättre,
det är väl så att man inte längre är van vid att svänga sina lurviga.

Det har vart utgång järnet förra helgen var pernilla här och
hälsade på. Vi hade verkligen jätteroligt. Var ute och dansade oss trötta
till klockan var fem på morgonen. Lördagen blev lugn...
Vi skrattade och sa att vi är gamla nu!


Pernilla och Jag på Peacock


Vad ska man ha på sig då?


Pernilla chilla--r

Men det var iallafall en fantasktisk helg, snart bär det upp till
Stockholm för mig, för jag har redan Pernilla abstinens.

Veckorna på jobbet ger mig bara stress, vi har budgeterat..
Inte kul alls..

Men nu i helgen var det årets fest!
Janne och Annelie var med och arrangerade en stor Halloweenfest
på Dancing Dingo. Vi började att göra oss redo redan vid fem.
Halv nio trippade vi in ett litet gäng på ca 20 pers på dingo.
Blickarna vi fick på bussen var obetalbara, för alla hade verkligen
ansträngt sig med sina kostymer. Det var allt från en blå andesmurf,
Wilbur the superhero, häxor och mumier.
Själv valde jag att köra en grande finale i discoljuset.


Den matchande dammsugaren var planerad...

Till denna stass hade jag min guldcape...





Lina och jag,, eller jag menar Robin och discoqueen...


Hittade ett pälsdjur i baren...



Ja, det var en lyckad kväll. Men man var nog inte lika diskret som
man trodde... Tack Lina och Martin för att ni räddade mig!

Nu ska jag snart upp till dem och kolla Desperate Houswives.
Lina och jag har en tradition.. mysigt!

Lovar att skriva mer, helgerna är ju proppade nu så det blir fler foton!

Kram kram

Kommentarer
Postat av: Johanna

Vilken fin färg du har på håret, passar dig! Kram

2009-11-05 @ 12:53:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0