Liggsår snart ju...

Nu börjar jag bli less på detta.
Är sjuk, igen.
Liggsåren börjar anas!
Inte bra, inte bra alls!

Idag har jag tagit en långpromenad till apoteket och sen hem.
Livet är spännande.
På apoteket inhandlade jag Kan jang och viks som man ska stryka
på bröst och hals för att andas in och bli frisk.
Jag sa till killen på apoteket att jag skulle komma tillbaka och skälla
på honom om jag inte blev frisk.
Nej, jag är inte aggresiv, försöker bara skämta till det lite i vardagen.
Pratar inte med så många när man ligger hemma.
Doris, och hon piper ju bara.

Ja, vad händer ikväll...
Det gamla vanliga, utdäckad på soffan.
Eller vänta...
Det är ju tamejtusan ONSDAG!
Tjoho, Greys Anatomy klockan nio.
Jag visste väl att livet hade en mening!

Jag är tragisk...

*suck*




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0