Helgen var räddad

Idag har jag varit hos läkaren med min häl på mammas
order. Hon var rädd att jag skulle få blodförgiftning.
Det var lite inflammerat, men ingen fara.
Ska hålla lite koll på svullnaden och smörja.
Läkaren sa att jag skulle vara försiktig för att jag har små fötter,
min fråga är; vad har storleken på fötterna med skav att göra?
Ja, det är ju hon som är läkare...

Det har vart en lugn dag utan skor, på rekommendation av
läkaren. Men det var skönt, för hegen har vart full rulle.

Var ute en sväng i Varberg i fredags, blev uppraggad av en miljardär.
Jag tackade snällt nej till att förlja med till hans hotell,
det var min jobbarkompis farbrors kollega.
Dagen efter kommer han in i butiken och ger mig sitt nummer.
Jag hade inte ens bett om det.. uuuuhhhhh!

I lördags kom Pontus hit och vi fick lurat hem Jessica och Jonas med
löfte om att fotbollen skulle vara på... victoria behövde jag inte lura hit,
hon dansade in så glatt med en bag in box i högsta hugg.

Det blev dans till nittiotalet här hemma och luftgitarrsheadbang ute.
Ajaj min nacke..

Igår var jag hemma hos mamma och tvättade och fick mat.
Sen bar det av till Martin och inas nya lya.
Av en slump började vi prata om att de hade en gammal tvättmaskin
på vinden. De skulle ha slängt den samma dag, men nu får jag den.
TACK!

Det kommer underlätta min vardag, att kunna tvätta när jag vill!!

Nu är det dags att sova. Ska på möte hela dagen imorgon...
Men först lite bilder från vår lilla fest..

Natti


Vi dansar mellanstadiedans...


Jovnas botade sin stukade fot med white russian


Pontus ÄR rock


Pontus, jag och jessica...


Jag visar hur det ska gå till... Dr albans "No Coke"

Kommentarer
Postat av: Ankie

Dricker Pontus kaffe? Duktig kille. Eller är det en förklädd grogg?

2009-10-15 @ 13:47:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0