Doris har flyttat in...

Hej hej!

Nu var det ett tag sen jag skrev, men det är full rulle.
Speciellt nu sen jag hämtade hem min lilla Doris 10 veckor.
Jag vet att man inte ska ta dem innan de är tolv, men hon var stallkatt
och åt redan vanlig mat.

Hon är hur go som helst.
Nu hänger hon i mina lakan som jag har hängt upp,
det är rascha!
Det är ett riktigt litet bustroll jag har skaffat mig.
Någon som inte är riktigt lika glad som jag är Jazzie,
men det ska nog gå bra, man får ge det lite tid.
I natt har de tom sovit i samma säng, på behörigt avstånd dock...


Storleksskillnad eller?

Igår var Lina här hela kvällen och vi hade myskväll med
tjejfilm och tjejsnack... Hon är numera Doris ofiiciella gudmor..
Vi klappade glatt i händerna när hon kissade och bajsade i lådan,
det är väl så här föräldrar känner sig när deras barn är
duktiga med sin avföring.





Sover sött i mattes knä♥

Nu ska jag agera fredsmäklare mellan lillan och storan!
Ibland är livet underbart! :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0