....

Livet kan vända så fort.

För 2½ veckor sen levde jag ett liv jag tyckte om.
Sen ändrades allt,
och nu sitter jag här ensam och de hårda orden ekar i mitt huvud:
"Jag känner ingenting för dig, jag älskar inte dig."

Jag har tydligen varit helt blind, för jag har inte märkt någonting.
Känner mig som en idiot, en idiot med ett hjärta som nu är
inkapslat i någontin ogenomträngligt.

Hur ska jag någonsin kunna lita på orden:
Jag älskar dig igen, när de har sagts till mig utan mening?

Han flyttade i tisdags... och jag sitter här och har fortfarande
inte fattat vad som egentligen har hänt.
Ena dagen lycklig, andra dagen... ja.. vad är jag egentligen?




Kommentarer
Postat av: Ramona

Skickar en bamsekram till dig!

2009-10-09 @ 20:34:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0