Fulfuru och Hollywoodlyx...

Oh Herregud!!!!

Har precis kollat på Hollywoodfruar.
Som alla andra tycker jag att Anna Anka verkar vara en avkomma
från Hitler. Undra om hon har släktforskat nån gång.
Hur kan en människa som har arbetat på Adena Piccos bli så distanslös?
Det är en hemsk värld.

En i serien som jag däremot har börjat gilla skarpt är slowtalkern
Maria Montazaxxiousuissien, eller vad hon nu heter.
Hon verkar ju hur gullig som helst, bryr sig om sin familj och är trevlig
mot alla hon träffar(inför kamerorna).
Henne skulle jag gärna åkt och hälsat på, det hade nog vart roligt!
Tänk att nån kan bli så glad för ostbågar!

Innan dess var det Simon och Tomas som förgyllde min trötta tv-kväll.
Jag tycker att det är min fulla rättighet att slappa i soffan efter en
lång slitig dag på jobbet.

De utser nu Sveriges fulaste hem, och satan i gatan va fult det var
i hemmet de designade om denna veckan.
Fulfuru överallt!!

Men snyggt blev det efteråt, synd bara att hela huset
var nerspytt i furu, så köket matchar inte alls.

Idag hade Totte stekt pannkakor till mig när jag kom hem från jobbet.
Gullet.
Till det hade han köpt drottningsylt och glass.
Det var riktigt gott.

Annars har det inte hänt ett jota idag...
...trist!

Imorgon kommer min chef till mig. Vi ska ha vårat månadsmöte.
Lite nervöst, men det går nog bra. Jag har ju ökat merförsäljningen!
Kan inte göra mer än mitt bästa, och jag har ju bara två armar!

Idag startade vi en ny grej;
Nilson Group Club.
Ett kort där du får poäng på alla dina köp i våra butiker;
Nilson, Jerns, Din Sko, Skopunkten, Radical och Ecco.
Om man går med nu så får man 10% rabatt på sitt första clubköp.
Det gäller på hela köpet, så kom ner till Varberg och fynda!

Ja, jag tar med mig jobbet hem, och enligt Borg så ska jag ju få mer
i lönekuvertet efter årskiftet när borgarna sänker skatten.
Vet inte riktigt om jag tror på det där, våra skattepengar behövs väl extra
mycket nu när så många går arbetslösa och pensionärerna svälter.
Varför ska pensionärerna ens behöva betala skatt på sin futtiga pension?
Har de inte betalt tillräckligt med både kronor, kropp och själ för detta landet?

Ja, från Hollywood till fattighjon... steget är nog inte så långt.


Kvinnan från Hell. Undra om Paul skulle gilla henne lika mycket om han förstod Svenska
och hörde hennes skrikiga dialekt..??



Hon pratar sakta, men är hur gullig som helst i lyxen...




Hade jag haft så mycket pengar hade jag inte slösat dem på
Bermudagräs... jag hade försökt hjälpa till!








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0