Ett charmtroll och lite blöjor.

Helgen har vart frälst åt Elvis, och då menar jag inte
kungen av Rock utan kungen av charm och dreggel.

Karolina och Henrik kom hit och hälsade på och vi har haft väldigt roligt.
Vi har hunnit med middagar och Liseberg.
Jag åkte ingenting, men spelade lite.
Vann bara en film, har väl inte tur i spel helt enkelt.

Elvis är deras fyramånaders son.
Jag har inte sett honom i verkligheten tidigare, hann inte ens träffa
Karolina när han låg i magen. Men någon gång måste vara den första.

Karolina och jag har hängt ihop sedan Kulturama men inte setts så mycket
sen jag flyttade ner till Göteborg. Men nu har vi haft en hel helg!
Myyyys!

Vi börjar bli vuxna, och jag är så glad att vi fortfarade är vänner
och att vi nu upplever andra sidor av varandra.
Hon är inte numera inte bara min glada, goa och galna kompis,
nu är hon också mamma. En bra mamma.

Har nu vaknat av att Elvis har legat och jollrat på morgonen.
Ett tandlöst leende har vart et första man har sett.
Man smälter...


Det är kul att ligga på köksgolvet


Karolina (mor) och Henrik (far)


Han har redan lärt sig att greppa sejdeln


stolt pappa och stolt farbror


Gott att somna i mammas knä

Tack för att ni kom och förgyllde min helg!





Kommentarer
Postat av: Mammi

Vilken liten sötnos. Förstår att du blev såld.

2009-09-28 @ 06:25:11
Postat av: ,,,

Elvis e bast! Sjalv ar jag i applet o mar kaka.

Ha d fint kram K

2009-10-03 @ 03:12:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0