Jag lever...

Hej på er, jag har inte alls gått och dött, bara jobbat vääääldigt mycket.

Livet leker just nu,
den 10:e augusti började jag på mitt nya jobb som butikschef på Nilson i Varberg.
Det är massa nytt att sätta sig in i, men otroligt roligt.

Jag jobbar och jobbar, sen jobbar jag lite till i huvet när jag kommer hem.

Det känns helt fantastiskt att man har kommit på rätt köl igen,
och jag mår så bra av att ha något att göra.
Det var längesen jag kände att jag lär mig nåt nytt varje dag!

Jag hoppas bara att jag är en bra chef.

Idag har jag vart nere i Helsinborg på konferens,
det gäller att vara top noch!
Tog fisken till lunch och njöt av utsikten av hav och strand som kantade
golfklubben vi var på.
En och annan sportig golftant med läderhud skymtade också förbi i mitt synfält.
Enda nackdelen var att restaurangen stank golfsvettig pensionär,
men lite får man ju tåla när man får åka på konferens.

Nu är klockan nio och jag håller på att somna,
satte mig på tåget 06.50 imorse och kom hem 18.30.
TRÖÖÖÖÖÖÖÖTT!

Nu är jag tillbaka på bloggen...!

Kommentarer
Postat av: Ramona

Det är toppen att du är tillbaka med bloggandet. Jag har saknat lite uppdatering :) Kul att höra att allt är bra med dig.

2009-09-15 @ 21:25:38
Postat av: Linzi

Härligt att du är tillbaks på bloggen!

Jag har saknat att läsa dina rader.

Kram

2009-09-16 @ 11:49:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0