Utkast: Åh va ...

Åh va kul!

Jag har fått feedback av mina läsare;
de har saknat mig!

Mina läsare består av min syster och min barndomsvän...
jag är verkligen top noch som Björn Gustavsson skämtade för ett år sen.
Ja, jag vet att jag är lite sen men jag börjar bli gammal,
sen skrattar jag åt mina egna skämt också... plus att jag
ser fram emot att krypa ner i sängen med min nya Allas.
Allas är för alla som inte är 27-åriga tanter en tidning med bra korsord.
Jag kan erkänna att jag inte läser tidningen,
men korsorden löses i en väldans fart.
Undrar om Totte verkligen älskar mig eller om min familj har hotat honom
eller nåt... man vet ju aldrig.

Ikväll har jag vart ensam igen.
Fotbollen drog mer än en trött utarbetad flickvän.
(Borde kanske dumpa korsorden och bli lite sexig istället?? Näh,,, orkar inte!)

Min tolv timmarsdag har vart relativt lugn.
Jag höll på att somna på kontoret mellan skrivbordet och kassaskåpet runt
två, men efter sammanlagt 6 (!!!) koppar kaffe under dagen snäppte jag upp
mig de sista två arbetstimmarna tills det var dags att stänga klockan 18.
Men jag gillar mitt jobb, är bara lite trött.

I helgen blir det kräftskiva på Malmön med Jessica och Jonas.
Det ska bli kul... lite frisk luft i goda vänners lag!
Ett glas vin eller två slinker nog också ner...

Jag har hittat en katt jag vill ha.
För att manipulera Totte lite la jag ut bilden som skrivbordsunderlägg...



"Nu smälter han när han sätter igång datorn" tänkte jag med min manipulativa
kvinnliga list "...

ICKE!

Han bytte bagrundsbild till denna



Så det blir en surkatt, en kattunge och två blåa grisar här hemma.
Vi kommer ju klassa ut familjen Algsten i djurägande!!

Nu ska jag sova som en gris.. hohoho
(ja, jag skrattar i min ensamhet!)

Natti!




Kommentarer
Postat av: Linzi

Det finns ingen som slår oss i djurägande! I helgen införskaffade min man (faktiskt) 10 stycken neontetror. Ja, vi är numera stolta akvarieägare också. Dessutom ringde jag på en hundannons idag. Mischa behöver ju en hundkompis...

2009-09-16 @ 22:47:34
Postat av: Tess

Oh herregud,, ger ni inte redan katterna mat,, måste de ha levande föda också??

2009-09-16 @ 23:01:48
URL: http://tessochvardagen.blogg.se/
Postat av: Mamsen

Jag tycker ni ska satsa på grisarna, även om kattungen är väldigt söt. haha

2009-09-17 @ 06:33:45
Postat av: Emelie

Jag tittar också in här då och då :-)



Mvh

Emelie (Glenns tjej)

2009-09-17 @ 07:52:57
Postat av: marie-louise

Tess. Jag läser oxå bloggen, så det så.:) kram

2009-09-17 @ 21:25:24
Postat av: Johanna

Vi har kattungar i stallet så jag kan ta hem en till dig om du vill, äkta randiga bondkatter ler



Dax att träffas snart!

Kram

2009-09-18 @ 08:35:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0