Fin söndag!

Nu är våren här!!!!
Vilket underbart väder det har vart idag.
Man känner hur livet och värmen sakta rinner tillbaka i kroppen.
Underbart.
Snart är sommar!

Invigde våren med tjejkväll ute på stan igår.
Jag och Fabiola och två av hennes tjejkompisar drog en runda.
Jag fick testa nya saker så som Cosmoploitan... inte igen.
Klubb Valand.. och Park Lane.
Har vart lite trött idag, börjar ju bli gammal,
är inte van vid att vara ute till klockan fem.
Hade galet roligt.
Man vet aldrig vad som händer när man går ut med Fabiola!

David kommer hem om två veckor.
Det har gått väldigt fort denna gången,
men det är väl för att det är ljusare och varmare ute.
Sen har ju jag vart lat och tagit bilen till jobbet varje dag också.
Man blir lätt bekväm, men sparar ju så mycket tid när jag kör.

Är som ni märker inte så rolig idag.
Skrattade av mig allt igårkväll!

Jobb imorgon igen, sen ska jag till veterinären med katterna.
De ska få sin andra dos vaccin.
Sen är de färdiga.
Det är bra att ha på dem, speciellt nu till sommaren då de ska
bo hos Linda och Jan när David och jag är ute på båtsemester.
Då kommer de ju kunna gå ut. 


Längtar verkligen till sommaren. 
Semester, David är hemma, vi kan åka ut och bada och grilla. 
MYYYYYYYYYYYYYYYS!
Det är fantasibilden, men det blir säkert så att det regnar hela semestern
och att grillkolen är sur av allt vatten....

Nä, dags att sussa... en dag imorgon också!!!

Sov så gott! 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0