Linda i tidningen idag! :)

Brunt eller svart?
Brunt eller svart?
Eller brunt... svart?

Har hittat mina höstskor, ett par jättesnygga clarks.
Men,,, ska jag ha dem i brunt eller svart!?!?!





Som ni märker så har jag släppt jobbet lite.
Men har en stress i kroppen att jag måste handla massa skor innan jag slutar.
Det komiska är att jag kommer ha kvar mitt personalkort för jag kommer ju jobba extra,
men det känns som jag måste gardera mig lite och jag känner mig väl trygg med nya skor i skolan.
Har hittat typ fyra par nu som jag vill ha.
Inte alls bra för en blivande student.

Men dessa kan jag ju ha varenda dag.
Ingen klack.

Idag var Linda med i tidningen.
Hon berättade om sin nya karriär som hundtrimmare.
Ramonas Wilgot fick agera modell.
:)
http://bohuslaningen.se/nyheter/sotenas/1.919491-aven-hundar-behover-klippas
Nej, nu är det dags att sova.
Ska verkligen slänga den här tröjan jag har på mig i tvätten.
Såg nyss att jag råkat kladda massa choklad över hela magen.
Så går det när man är åpen!

Natti natti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0