Lull...lull...

Är så trött, skönt att det snart är semester... igen!
Fyra dagar kvar att jobba, sen ledig i tre långa härliga veckor innan plugg!
Jag kan knappt bärga mig!

I lördags hade Martin och jag ett gig på Hållö.
Ingela och Torbjörn blev herr och fru.
Vilket dunderbröllop, de hade verkligen tänkt på allt.
Serveringspersonalen hade tom namnbrickor.
Vi spelade i kapellet, och sen fick vi kånka all utrustning tillbaka från där vi startade, riggade upp (eller ja, mest Martin som riggade) och så körde vi lite mingelmusik ute i det fria till rytmerna av vågorna och gästernas tuggor av förrätterna.
Hållö är ett naturreservat och vägar är inget som existerar där.
Har nådigt ont i axlarna nu.

Klockan sex åkte vi in till land och jag åkte hem till syrran
för att svissa om och knalla iväg på 35-årsfet.
Jonas blev... ja... lite äldre... än oss andra.
Men han var glad ändå och vi hade väldigt kul.

Det är gott att ha saker att göra för då går tiden snabbare.
Nästa vecka kommer David hem igen.
Men just nu sitter jag här ensam.
Tog med mig Bodil hem, men hon får vara hos Lina och Martin tills på fredag.
Jag jobbar så långa dagar så hon ska inte vara ensam.
Får väl hoppas att David inte är så allergisk som han tror,
annars får jag väl raka katten och så får han sova i badkaret.

Lina hämtade henne hos mamma idag. Hon blev kvar där igår när Lina fick punktering och jag fick åka ut akut och hjälpa.
Ett tips:
Kalla inte en man som ligger under en bil klockan halv elva på kvällen när han hellre vill vara hemma och sova utan blåstället på som han måste ha för reparationen för
... SMURF.
Det är inte uppskattat.
Man får inte skratta heller tydligen...


Dags för natten.
zzzzzzzZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZ


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0