Semester

Man har inte så mycket tid till att skriva när man är kär och lycklig och har semester.

Sommaren börjar närma sig sitt slut och det har vart en av de bästa i mitt liv.
David kom hem från Ghana lite innan Midsommar och sen har det rullat på.

Jag har flyttat från min lägenhet till karln.
Vi håller på att leta hus, men tillsvidare funkar det bra där vi är.
Det känns som jag äntligen har landat och hittat hem, plus att jag har diskmaskin.
GULD!

Nu kör jag de sista veckorna på jobbet för att vara ledig tre härliga veckor innan jag börjar skolan.
Jepp, jag har kommit in på min drömutbildning.
Eventmanagement och projektledning.
Det är slut med tre timmars pendling varje dag, slut med tretton timmar hemifrån.
Jag ska bara vara i Göteborg, och det kommer ta ett tag innan jag sätter min fot i Varberg igen.

Så jag är lite trist, men inget drama här inte.


Känner att jag har ett äckligt flyt just nu, så snart går väl nåt åt skogen.

Ikväll har jag repat med Martin för en bröllopsspelning vi har på lördag.
Jäääää, jam.
Alltid kul, och denna gången var vi faktiskt riktigt effektiva.
Annars så spelar vi en halvtimma och dricker kaffe och snackar skit resten.
Det är gott med vänner.

Nä, så detta var kanske inte så rolig läsning om man är van vid cynikern.
Hon har gömt sig under en sten... i de djupaste dalaskogarna och dväljs där bland tomtar och troll.
Eller nåt...


God middag på en terass i skagen.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0