här var jag igen då...

Jag har inte gått och självdött under någon sten,
jag har bara haft lite annat att tänka på,
en karl som är hemma tex.

Nu är jag gräsänka igen och det är väl okej,
får ju ha bilen och det finns mat i frysen så jag klarar mig.

Imorgon har jag en ledig dag, det ska bli helt underbart.
Dagen kommer att fyllas med tvätt av bil och tröjor samt
ett besök till Ikea med mamsen.
Får man låna bilen får man tvätta den också!

Förrförra helgen åkte David och jag upp till Stockholm och bara var.
Kändes lite konstigt att vara där igen,
speciellt eftersom jag inte hade något jobb inplanerat.
Men hjälp va snabbt jag kommer in i gamla mönster.
Stressade igenom tunnelbanan och fick ett helt annat tempo.
David fick ta ner mig till Göteborgslunket igen...

Vi bodde på sjöfartshotellet vid slussen.
Perfekt, nära till allt.
Vi strosade i gamla stan, kollade på slottet,
traskade ut till djurgården och höll på att frysa öronen av oss i den isande kalla vinden.
Mysigt att verkligen turista, det har jag inte gjort på det sättet förr.

Men nu har han åkt igen, på femveckorsjobb.
Det är inte speciellt roligt, men det är bara att gilla läget.
Tur att internet finns alltså!!!



Jag och David på Djurgården

Nu håller mina ögon på att trilla igen...
Dags att sussa tror jag.
 
Kram kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0