Jobblördag

Jepp jepp... är det inte snö så är det nåt annat.
Fick gå på gatan (på ett ickeprostituerat sätt) när jag skulle till spårvagnen imorse.
Bilister sitter inne i kupén och slipper regnet, de behöver inte ha så himla bråttom.

Har jobbat idag.
Tror jag ska öppna en sanddepå i Varberg.
Vet inte hur mycket grus jag har sopat upp... en kubik?

Känner mig så trött.
Åker till jobbet, jobbar, åker hem, däckar på soffan.

Men ikväll är det melodifestivalen!
NEO ligger på samma skivbolag som jag hade förut.
Han är en jättegullig, ödmjuk kille och jag hoppas verkligen att det
går bra för honom ikväll.
Vem vet, han kanske skräller sig direkt till Globen?

Heja heja!

Nu ska jag vila mina muskler, blir så trött i armarna av att skriva...

Hmm, undrar hur många år det är kvar till pensionen...
37!
Yeah.... zzzzz


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0