Söndddddag!

Idag fick jag sova ut.
Blev väckt av lillebror när han kom hem halv fyra i natt visserligen.
Jag hörde den jätteirriterande signal i min dröm.
Jättejobbigt ljud.
Tog ett tag att fatta att det inte var telefonen som ringde.

Har grejat lite hemma idag.
Dammsugit och diskat.
Det syntes att jag hade dammsugit i ungefär 30 minuter.
Kan man raka katter?

En whitetrashfamilj från alingsås kom och köpte min gamla soffa.
Ja, det är säkert politiskt inkorrekt att säga så, men tänk
Tabitha i Mia & Klara, hon är ju gullig!
Det var barn hit och barn dit och andras barn.



Skönt att äntligen bli av med den.
Nu ekar det i mitt vardagsrum och jag har ett tomt hörn.
Vad ska jag göra med allt utrymme?
David föreslog en stor vas med blommor i som katterna kan ha sönder.
Tror inte det va?

Åkte hem till Jonas och Jessica förut och fick mig en massage!
De kollade på femmilen.
Jag satt också och skrek i spurten, vad har hänt?
Har även suttit och kollat på Canada-Usamatchen.
Kan nu titulera mig; nästan sportnörd.
Kan ingenting men skriker ändå!

Imorgon är det jobb igen...
Men imorgon är det också 17 veckor till semestern!
Jääääääää!!!
Denna veckan börjar ju Desperate och Greys... plus att David kommer hem.

Underbar vecka alltså!

Nu är jag trött, ska sussa.
Måste ju ösa ekan så jag kommer med tåget tidigt!
Natti natti!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0