Första låten skriven...

Ojojoj...
... det blev en produktiv dag.
Martin ringde och sa att han skulle komma över med en liten
portabel studio så vi kunde börja spela in.
Jag satte mig vid pianot och vips hade jag skrivit en låt
som jag känner mig nöjd med!
Jag är kanske inte helt kass!

Den lilla portabla studion är ett jättekeyboard.
Jag känner mig proffsig...
Får dra ner persiennerna så inte nån ser det dyra
åbäket som står bredvid min säng.

Nu har vi alltså spelat in första låten till min skiva.
Den är ju inte helt klar, vi har spelat in grunden.
Sen ska vi ju in i studion och köra finliret!

Men nu är vi på g i alla fall!

Känns skönt!

God natt!!!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0