Nytt år!!!! TJO!

Gott Nytt År!

Lite seg idag, men inte bakis.
Var uppe till klockan nio imorse.
Martin, Lina och jag satte oss i en taxi klockan fyra imorse och åkte till
Landvetter för att vinka av henne.
Hon är snart i Denver där hon ska byta plan till Santa Barbara.
Lång flight!
Jag var där för att stötta, men jag snyftade mer än Martin.
Jag är ju så blödig!

Tolvslaget firades mitt emellan tre pussande par.
Då saknade jag David mer än vanligt.
Ville ju starta det nya året med honom, men han är ju ute och jobbar.
Igår önskade jag att jag hade såna skor som Dorothy i Trollkarlen från Oz hade.
Bara slå ihop klackarna tre gånger och hamna vart jag än ville.

Hade jag haft det hade jag smällt ihop hälarna och flygit till David.
Eller... det hade vart bättre om David hade såna klackskor så hade han kunnat
komma till mig och fortsatt nyårsfirandet i den kalla men klara vinternatten.
Svårt att få tag i ett par sjyssta pumps i storlek 44 dock!
Fristadbrallor och klackskor... ingen bra kombination.

Tänkte lägga ut bilder från nyår, men jag glömde min kamera hos Jocke.
men bilder kommer!

Joakim och Ann-Sofie hade fixat en jättegod trerättersmiddag.
Sen blev det lite bowling, tjejerna mot killarna.
Jag  tror vi vann...
Ett riktigt trevligt nyårsfirande!
TACK!

Nu är det dags för sängen.

2010 kommer att bli ett bra år!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0