snö och transfetter... wihiiii!

Hej hej, hemskt mycket hej!!!

Vilken dag!
Underbar dag.
Jobbade kortdag, det snöade en massa i Varberg och även här hemma!
Så det blir nog lite pulkaåkande i helgen med vild... barnen!

Jag försökte mig ju på att mobilblogga förut,
men det funkade tydligen inte.
Tog en fin bild på snön... 

Imorgon är jag ledig!
Martin och jag ska träna och spela in lite.
Runt halv nio åker jag till Landvetter och möter mitt hjärta!
Ska bli så gott att ääääääntligen få hem honom. 
Jag har ju massa saker som behöver fixas här hemma! ;-)
Nä, det är inte bara därför jag har honom, 
han kan laga mat också!

Dags att sova. 
Jag mår så himla bra sen jag slutade snusa. 
Blir trött runt tio, orkar träna vilket är en extrem nödvändighet
eftersom jag nu ersätter snus med chips. 
Känns som att jag fiser transfetter!
Bläää!

Jaja, jag är ofräsch,
men min kropp är tobak- och förhoppningsvis cancerfri! 

Vilka var det som sjöng:
"Fina flickor fiser inte"
Inte sant... ALLA flickor fiser.... faktiskt!

Natti...


Kommentarer
Postat av: annsofie

hette inte den gruppen räserbajs om jag inte minns helt fel.. kanske ett passande namn till en fislåt.

2010-01-13 @ 11:21:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0