Jag är student!

Hej å hå vad jag är kass på att skriva,,, men det har verkligen vart fullt upp.
(Kanske då jag ska passa på när det väl händer någonting!)

Semestern var helt kanon, vilket hotell!
Varmt och gott hade vi också;
43 grader i skuggan på lördagen.
David tyckte att det var lite för varmt, men ändå envisades han med
att gå de ca 2 kilometrarna från stranden i Amadores varje dag.
Taxi hallå?

Förra veckan började jag skolan-
och jag älskar det!

Går Eventmanagement på Lindholmen och lär mig nya saker varje dag!
Klassen är toppen och jag har en go magkänsla för det här.

Egentligen borde jag sova för längesen, men har precis blivit gräsänka igen och då är det lite svårt att komma i säng i tid.
Men jag är nog piggare än många imorgon;
det är mingel på skolan idag, men jag kunde tyvärr inte gå.
Men det kommer jag kanske vara glad för imorgon.

När jag hittat sladden till kameran kommer det ut mer bilder!

Nu ska jag och Bodil krypa i säng!

Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0